sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

GoExpo lippupaketit arvottu ♥

Huomenta ♥ Olen jo vuosia aloittanut aamuni Pascoe pH- balance jauheella. Tiesitkö, että kipu ja jäykkyys saattavat johtua kuona- aineiden kertymistä sidekudoksiin? Sekä sisäinen, että ulkoinen (Meinebase) kehon happamuuden tasapainottaminen auttaa Sinua jaksamaan paremmin!


Maitotuotteiden käyttö on itselläni ihan minimissä. Aamuisin olen lorautellut luomukahviini homogenoimatonta luomumaitoa, mutta haluan siitäkin eroon. Eilen löysin kaupasta kookosjuomaa ja tänään kokeilin sitä kahvin sekaan MCT- öljyn kera. Maito oli ihanan neutraalia ja kevyttä. Rasvan kanssa siitä tuli oikein ihana kombinaatio ja käytän tätä kyllä jatkossakin! GoGreen ♥


Bongasin kehonhoitosuolan mainoksen Me Naiset lehdestä! Jee, ihanaa kun tietoisuus ja käyttäjämäärä suolalle lisääntyy!!! Ja kun mainos on Me Naisissa, kokeilee sitä varmasti taas usea uusi käyttäjä. Suosittelen! Niin ja itse olen virallinen jälleenmyyjä suolalle, otahan yhteyttä!


Metsä on minussa ♥ Tässä kyseisessä hetkessä olin liian tyrmistynyt pelkkään naamakuvaan. Olin juuri taas saanut seinää eteeni ja väsymys suorastaan huusi kasvoillani. Mutta havun nuuskutus, juoksulenkki ja kevään tuoksu ilmassa auttoivat unohtamaan. Luonto on ♥

Seurasaari ♥

Kaikkia varmaan jännittää GoExpo lippupakettien arvonta. Tässä arvontakone Kizmo on työssään. Sain arvottavaksi viisi lippupakettia arvontaan osallistujien kesken. 


Kizmo teki työtä käskettyä ja lappu lapulta nosti minulle voittajanimiä. Voittajille on nyt ilmoitettu henkilökohtaisesti, eli seuratkaapas sähköpostejanne! Mikäli jostain syystä joku voittaja on estynytkin menemään messuille kaverin kanssa, niin siitä mielellään ilmoitus minulle. Saadaan siten kaikki liput käyttöön! Kiitos ♥

2 kommenttia:

  1. Hei! Haluaisin tilata suolaa. Yksi purkki jo käytetty ja hyvältä vaikuttaa. :)

    VastaaPoista
  2. Hei ja kiitos viestistäsi <3 Kannattaa hakea suolaa apteekista, hinta on sama ja säästät toimituskulut :) Ihanaa pääsiäisen aikaa <3

    VastaaPoista

Moikkeliskoikkelis! What´s up you lovely? Seuraa myös Instagramissa: Oikku74