sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Kirjavinkki ♥

Sain Jennyltä yllätyksen, hänen uusimman kirjansa. Uunituoreena ♥


Kirja sisältää tekstiä, joka pursuaa iloa ja valoa. Voimmaannuttavat ajatelmat todella toimivat! Jos lähdet niihin mukaan. Valinta on sinun ♥ Vihjeitä ja apuja on kaikkialla jos vaan annat niille mahdollisuuden. Aina toimii eräs vinkki, jonka olen saanut muistaakseni joltain monesta elämäntaidonvalmentaja ystävästäni: kun tarvitset oheistusta, avaa kirja jostain kohtaa ja lue, siinä on sinulle jokin viesti. Tein sen nyt Jennyn kirjan kanssa. Sain sivun 74 (syntymävuoteni) ja otsikko oli "Kiitos sinulle". Kiitä tänään itseäsi kaikesta, anna itsellesi paljon arvoa, lämpöä ja rakkautta. Hyväksyn itseni ja elämäntilanteeni tällaisena kuin olen. Oivallan myös sen, etä olen alituisessa muutoksessa, niin kuin luonto ja muu maailma ympärilläni ♥

Kuten sanottu, vihje tuli ja osu ja uppos. Kiitos Jenny ♥ Näinhän se juuri on! Rakasta itseäsi ja hyväksy, että nyt on näin. Ole onnellinen kun ymmärrät kuinka hyvin asiat kuitenkin on. Aina tulee hetkiä, kun ketuttaa. Aina on jotain harmitusta. Ne tulee ja menee. Väkisin ei kannata vääntää, antaa olla ja ajan parantaa. Jossain vaiheessa sitä huomaa, että oho, se meni jo kun en kiristellyt ja puristellut. Joo tiedän, ettei se aina ole niin helppoa. Sitä kun välillä haluaa märehtiä ja odottaa, että joku pelastaisi. Olen pahoillani, niin ei käy. Jokainen saa tehdä sen työn ihan itse ja takaan, että se on se ainoa tie. Miksi? No koska ne ovat vaan omia ajatuksia. Kukaan täällä ei ole sinun kopio. Jos jokin asia harmittaa on se vaan sinun harmitus. Jollekkin toiselle se on ihan jotain muuta tai ei sitten yhtään mitään. Maailma ei pyöri yhden yksiön pillin mukaan vaikka kuinka kiukuttelisi. Miksi siis kiukutella kun vastuu kaikesta maailman pahuudesta ei ole itsellä? Jos oikein harmittaa ja tunnelin päässä on vaan pimeää, voi mennä salille hakkaamaan säkkiä. Tai metsään halaamaan puuta. Tai sitten tekee kaiken kiukutuksen pahimman, menee ja halaa sitä johon kiukku juuri silloin kohdistuu. Aina kun menee mukavuusalueensa ulkopuolelle ja repäisee, tekeekin päinvastoin kun oli ajatellut, sekoittaa se plasmat ja energiat, niin se palkitsee. Kokeile vaikka! Tiedän, että joskus pelkää niin paljon torjuntaa, ettei uskalla kokeilla. Sitkeesti vaan, se torjuntakin on vaan sinun ajatus. Et voi lukea toisen kovalevyä :)

Olen kovin onnellinen juuri nyt ♥ Kun sain tuon voimakirjan postista, olin ymmyrkäisenä. En ymmärtänyt ensin kuinka MINÄ voin saada jotain noin ihanaa? Laitoinkin Jennylle viestin, että miten voin ikinä kyllin kiittää! Sain vastauksen, joka räjäytti tajunnan. Jenny sanoi: Olemalla oma ittes kiva, että ilahduit, se on paras kiitos.

Hetken mietiskelin, että mitä... Sitten tajusin maailman ihanimman asian! Tajusin, että kelpaan sellaisena kun olen! Tajusin ensimmäistä kertaa elämässäni, että jollekkin kelpaan juuri omana itsenäni. Tämä oivallus oli ihan huikea! Olen vieläkin sen flowssa ♥

Viime viikolla sain muutakin muistutusta, että olen ihan ok tyyppi ;) Äitini oli kutonut minulle uudet villasukat! Siis voiko olla parempaa kun villasukat ♥ Mulla on villikset vuoden ympäri jalassa, toki käytän arkena tavallisia sukkia. Mutta muuten käytänkin villiksiä ♥


Vaikka nähdäänkin äidin kanssa tyyliin kerran vuodessa, on nämä sellaisia pikku muistutuksia, etten ole unohdettu. Kiitos äiti ♥

Jennyn kirjaa saa tilattua vaikka täältä. Suosittelen suuresti, apuja kaivataan aina ♥ Kirjaa saa kaverit myös lainaa minulta ♥ Ottakaahan yhteyttä jos kaipaatte jeesiä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkeliskoikkelis! What´s up you lovely? Seuraa myös Instagramissa: Oikku74